background

Thursday, October 20, 2011

Hana Kimi bhaiii .


AHAA.

Di malam yang hening ni.
Ditambah ngan hujan + sejuk gile ni.
Alangkah indahnya dapat tengok muvie jepon sorang-sorang.
(mud - cuci mata je tgk cite jepon ni. layan beb!)

Memandangkan minggu ni gile babi nye banyak assignment,
kuiz + mid term
&
Final,
aku nak habiskan masa yang sedia habis ni
utk melayari laman www.mysoju.com

website ape tu?
Ahhaa.

Website citer jepon, korea, taiwan & sewaktu dengannya.
Salunye aku tengok jepon je.

&

mood aku malam ni layan cite HANA KIMI.

peh best.

kalau cite mengarot macam sial hanat ni mmg fevret aku.
pakwe2 dalam ni pun pehh, goyang siak.
(xleh lawan laa cemat aku k..hehe)

Sapa yg xpaham cite yg mengarut2 ni
better xyah tgk.
Sebab org yg kuat mengarut je paham :p

So, ini la dia hana kimi . TIPTOP !!

Karakter fevret aku gak ni. Name pelakon ni Ikuta Toma.
Dalam cite ni mcm cibai nye lawak die ni.
Xpadan comel. Wuhuu!!


Paling penting,

Sebab apa aku tengok HANA KIMI?

sebab hero die fevret aku bhaiii.

OGURI SHUN

terbaik dari ladang.

Memang dia xjambu cam mamat jepon yg lain.

Tapi macho beb.
Xmain ah jambu2.

Memang bkan taste aku lah kan JAMBU-JAMBU ni.

Haha.

K da abis.

Bai.

No comments:

Post a Comment