background

Monday, September 12, 2011

Che Muhd Nazrin Amirul Che Zainal Abidin : )





Our sweet memories @ KTM Serdang : )


TERIMA KASIH B SEBAB :

  • sebab jadi sebahagian dari hidup aku
  • suka buat aku gelak setiap ari
  • saba dengan perangai aku yg ntah pape ni
  • jadi bf yg terlalu baik + memahami
  • tak pernah buat aku sedih
  • tak kedekut call aku tiap2 malam sampai berjam2 : )
  • selalu temankan aku g mane2
  • tak pernah sakitkan ati aku
  • terima diri aku seadenye
  • buat aku senyum sorang2

and paling penting,

THANKS SEBAB

Sayangkan aku, tak jemu dengan perangai aku, cintakan aku


Aku pun sayangkan kau, cintakan kau harini , esok & selame2nye : )


Ni satu FAKTA yang kau tak pernah tau. HEHE

  1. Kenangan paling manis bagi aku bila ngan ko time ko teman aku tetiap ari g sahur : )
  2. Bila kau gelak, aku suka pandang kau. Pandang curik2. Hehe
  3. Mata kau aset paling aku suka! : )
  4. Perangai kau paling aku suka - suka baby & budak2.
  5. Tabiat ko paling aku benci - Smoking ! (tapi takpe, leh ubah. Hehe)
  6. Aku suka tengok muka kau bila .... - kau malu. Haha mmg lawak ar.
  7. Kalau nak tau, aku selalu terikut2 perangai kau. Kau suke pepel, aku TERTIRU. shit. Haha
  8. Benda yang aku xkan lupa sampai bila2 dalam idup aku - senyuman kau. : )
  9. Moment paling suwit - naik moto dalam hujan ngan ko time g seremban.
  10. Aku keras ati, susah nangis. Tapi bila ngan kau, senang je nk touching. Haha
  11. Time kawan2 dulu, aku dah feel baik punye kat ko. Tapi aku pompuan, senyap2 dah ar. Haha
  12. First time kuar nek keta tu, sebenarnya aku nak uji ko je snggup ke cari kereta malam2 kuar ngan aku. Then kau bwak gak aku nek kete. Ok lulus. Haha sebenanye xkisah langsung kau ade moto. Janji kau syg aku suda. Hehe
  13. Gambar ko kat dompet aku.. selalu wat aku senyum tanpa disedari. Hehe

Hehe jangan mara ea aku tulis ni.
: p

Sayang kau sampai bila2 !

Kau yang last dalam idup aku k.

Muuaahhx !

Love youuu
<3


2 comments:

  1. yunkk aku dari td asik tesenyum2 je.. dah 3 kali aku bace masuk ni.. sayang la kt ko yunk.. muuaahhh !! tanks taw syg

    ReplyDelete